8 نکته مهم برای تکنسین های تعمیر تلفن همراه

8 نکته مهم برای تکنسین های تعمیر تلفن همراه

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

من چند نکته را با تمام تکنسین های حرفه ای تعمیر تلفن های همراه در میان می گذارم که مطمئناً در انجام مشاغل تعمیراتی مفید خواهند بود. برای کسانی که از این موضوع بی اطلاع هستند ، این یک درس جدید برای یادگیری است و برای کسانی که قبلاً این را می دانند ، این فقط یک تجدید نظر برای آنها است!

برای تعمیر حرفه ای و ارزان موبایل خود به سایت امداد موبایل مراجعه کنید.

رعایت قوانین و اخلاق در هر حرفه ای که دارید همیشه مهم است. این امر برای اطمینان از ایمنی و همچنین حرفه ای بودن است که منجر به رضایت مشتری می شود.


1. شما باید تمام ابزارهای لازم را داشته باشید

ایستگاه کاری خوب ایستگاهی است که تمام ابزار لازم را در اختیار داشته باشد. از آنجا که تعمیر تلفن همراه عرصه وسیعی است ، علاوه بر ابزارهای رایج ، به ابزارهای تخصصی بسیاری نیز نیاز است.

بنابراین یک تکنسین حرفه ای باید همیشه دارای چنین ابزارها و تجهیزات تخصصی برای انجام وظایف / رویه های خاص تعمیر باشد. یک ایستگاه کاری با ابزارهایی که به خوبی ذخیره شده اند ، مطمئناً باعث ایجاد انگیزه در فن اشغالگر خود می شود.


2. در حالی که از بین بردن

شما همیشه باید روشی را که تلفن را از بین برده اید به خاطر بسپارید زیرا وقتی شروع به جمع آوری مجدد همان گوشی می کنید ، باید دقیقاً به صورت معکوس پیش بروید در غیر این صورت چیزی را از دست خواهید داد و بی جهت وقت گرانبهای خود را تلف خواهید کرد.

اوایل این کار به سختی انجام می شد زیرا ما انواع گوشی ها مانند پنکه و کشویی را داشتیم. اما امروزه گوشی ها بسیار قطعه ای از کیک برای جداسازی و جمع آوری مجدد هستند.

همچنین هنگام جدا کردن و مونتاژ ، باید بیشتر مراقب LCD باشید زیرا ظریف ترین قسمت (و گرانترین قسمت!) در تلفن همراه است.

با ثبت نام در دوره آموزش تعمیر تلفن همراه موسسه پریزم ، می توانید تمام مهارت های مورد نیاز برای تعمیر آیفون و سایر تلفن های هوشمند را بیاموزید. این آموزش از اصول آغاز می شود و تا رفع عیب های مختلف ادامه دارد.

 

3. تمام پیچ ها را دوباره تعویض کنید

هر وقت پس از تعمیر تلفن پیچ ها را تعویض کردید ، مطمئن شوید که همه پیچ ها را در شکاف های مربوطه تعویض کرده اید. اگر به دلیل بی احتیاطی خود احتمالاً بعضی از پیچ ها را جا به جا نکرده اید ، مطمئن شوید که از پیچ های همان نوع ، اندازه و شکل استفاده می کنید ، در غیر این صورت مطمئناً به نخ های شکافها یا شکاف خود آسیب می رسانید.

و به یاد داشته باشید که گوشی های دارای پیچ از دست رفته چشم خوبی نیستند و همچنین ترازوی گوشی را متعادل نمی کند.

همچنین باید اقدامات ایمنی را که توسط تکنسین های تعمیر تلفن همراه دنبال می شود ، بخوانید.

 

4- همیشه محل کار را مرتب و تمیز نگه دارید

بسیار ضروری است که محل کار خود را مرتب و تمیز نگه دارید زیرا یک محل کار کثیف و غیر سازمان یافته منش و خصوصیات شخص را نشان می دهد و یک فضای تمیز همیشه افراد را به خود جذب می کند.

یک ایستگاه کاری تمیز همیشه نتایج بهتری خواهد داشت. اگر می خواهید میزان تولید خود را افزایش دهید ، پس مطمئن شوید که محل کار خود را بسیار مرتب و تمیز نگه دارید.


5. تمام لوازم یدکی باید موجود باشد

وقتی برای تعمیر تلفن به کار مشغول شدید ، مطمئن شوید که تمام قطعات مناسب را برای تعویض در اختیار دارید. اگر لوازم یدکی متداول ترین مدل ها را در انبار نگه دارید ، یک مزیت خواهد بود ، بنابراین وقتی گوشی ها برای تعمیر می آیند ، می توانید بلافاصله بدون اتلاف وقت آنها را تعمیر کنید. همیشه راه هایی برای صرفه جویی در وقت خود پیدا کنید تا در این دنیای کاملاً رقابتی موفق شوید.

همچنین می توانید برای موفقیت بیشتر در تجارت تعمیر تلفن های همراه ، 10 نکته قاتل ما را بخوانید تا تجارت خود را رونق بیشتری ببخشید.


6. سیم کارت و کارت حافظه مشتری را با خیال راحت نگه دارید

هنگامی که هر گوشی را برای تعمیر از طرف مشتری می پذیرید ، همیشه نگه داشتن ایمن سیم کارت و کارت حافظه را هدف قرار دهید. بهتر است این کار را به صورت سازمان یافته انجام دهید ، مانند نگه داشتن آن در یک جعبه کوچک جداگانه با نام مشتری و یا مدل گوشی یا شماره رسیدی که ممکن است برای مشتری صادر کرده باشید. این کار هنگام درخواست مشتری برای بازگرداندن آن ، برای شما آسان می کند. شما مجبور نخواهید شد در کشوی خود را هدر دهید و وقت خود را در جستجوی آن هدر دهید.

 

7. اطمینان حاصل کنید که داده های مشتری امن است

هنگام تعمیر تلفن ، اطمینان حاصل کنید که داده ها را حذف نمی کنید مگر اینکه مورد نیاز باشد. زیرا در برخی موارد ، داده ها بسیار مهمتر از خود گوشی هستند. در صورت کاملاً ضروری ، از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید و قبل از حذف داده ها یا انجام تنظیم مجدد کارخانه ، گرفتن رضایت مشتری بسیار ضروری است. تمام نکات مربوط به داده ها در دوره تعمیر نرم افزار موبایل موسسه پریزم آموزش داده می شود.

 

8. از دوست خود کمک بگیرید (اینترنت!)

اینترنت امروزه دارای گنجینه های عمیق دانش است. اگر هنگام رفع نقص گیج هستید ، سعی کنید از طریق اینترنت به دنبال راه حل برای آن باشید.

در بسیاری از موارد ، یک راه حل آسان برای یک خطای خاص در یک مدل خاص وجود دارد که ممکن است از آن بی اطلاع باشید. و این احتمال وجود دارد که وقتی قادر به حل مشکل از طریق مراحل ساده ای هستید که هنگام گشت و گذار پیدا کرده اید ، متعجب شوید.

هنگام جستجوی راه حل در Google ، مطمئن شوید که هر 3 جستجو را انجام داده اید - جستجوی متن ، تصویر و فیلم بدون جستجو



نویسنده :
بازدید : 777
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 12:21
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: